Bérszámfejtés kiszervezés! De hogy lássak neki?

Bérszámfejtés kiszervezés! De hogy lássak neki?

Sok cég életét megnehezíti, hogy nem pontos a bérszámfejtése. Egyrészt rengeteg dolgozó elégedetlen, mert nem az őt megillető fizetést kapták, továbbá egy esetleges ellenőrzés alkalmával akár több milliós bírságra is számíthatunk, ha nem a szabályoknak megfelelően történik a bérszámfejtés. Azonban félnek a váltástól, így nem lépik meg.

Egy átállás mindig többlet munkával jár, azonban ez egy egyszeri alkalom, ami után pedig jöhet a megkönnyebbülés, hogy most már minden rendben lesz ezen a téren. Természetesen nem mindegy, hogy milyen céget választunk és engedünk be a cégünk mindennapjaiba.

Az alábbiakban összefoglaljuk és a leggyakrabban felmerülő kérdéseket vesszük sorra, hogy átláthatóbb legyen, miért is nem kell félnünk az átállástól.

Átállás folyamata

Az egyik leggyakoribb kérdés, hogy hogyan zajlik az átállás folyamata, mi lesz a folytonossággal? Amikor is a régi céggel már megszűnt a szerződés, az új cég pedig még nincs teljesen képben. Hogyan lehet ezt az átmeneti időszakot „átvészelni”?

Az első és legfontosabb, hogy már a szerződéskötés pillanatában felelősséget vállalunk az új cégért. Ilyenkor ugye még nem történt meg a teljes adat átadás, de már a legelső perctől kezdve felvesszük a fonalat. Az előző cég 12-éig adja be a bevallást, elvileg akkor végeznek, gyakorlatilag sok ügyfelünk panaszkodott, hogy a szerződésük megszűnése utáni napon már nem voltak hajlandóak bejelenteni az új kollégát, vagy épp kiléptetni a felmondott munkavállalót. Ha még nincs is meg nálunk minden adat, akkor kézzel felvisszük az ehhez szükséges dolgokat, de nem hagyjuk cserben ügyfelünket. Olyan szolgáltatást kínálunk, ami jobban kiszolgálja az ügyfeleket, hiszen a célunk, hogy megkönnyítsük a mindennapokat.

Természetesen előfordul, hogy megszűnik a szerződésünk egy-egy ügyféllel. Azonban mi ilyenkor sem hagyjuk magára cégeinket. Nálunk olyan nem fordulhat elő, hogy 1-jén megszűnik a szerződésünk egy 2-án már el is engedjük a kezét. Észszerű keretek között a legvégsőkig segítünk. Sokszor, még jóval a szerződés megszűnése után is hozzánk fordul a cég segítségért és mi örömmel segítünk, hiszen az együtt töltött évek alatt nagyon jó kapcsolat alakult ki a kapcsolattartók között, továbbá teljes felelősséget vállalunk munkánkért.

Az új rosszabb lehet, mint a régi?

Váltás előtt azon is szoktak aggódni, hogy mivel az előző bérszámfejtő céggel kapcsolatban valamivel nem voltak megelégedve, és mi van, ha még rosszabb lesz az új.

Mielőtt valaki rábízza a bérszámfejtését egy új cégre, érdemes akár több megbeszélést is szervezni, amikor is minden részletet át tudnak beszélni és természetesen ezeket szerződésben is rögzítik. Már a beszélgetésből ki fog derülni, hogy ha valaki profi.

Fel szokott merülni, hogy kivel lesznek kapcsolatban és ha valaki szabin van, esetleg megbetegszik, akkor is zavartalanul tud-e folyni a munka?

Természetesen folyamatosan biztosítjuk a szolgáltatásainkat. Minden kolléga naprakész minden céggel kapcsolatban, így könnyedén tudjuk egymást helyettesíteni.

Fél TB kifizetőhelyet létesíteni

Nagyon sok cég tart attól, hogy már 90 fő a létszám és 100-tól kötelező TB kifizetőhelyet létesíteni. Sok cég ezért nem mer bővülni, munkaerőt felvenni, mert fél ettől.

Számunkra természetesen ez sem okoz gondot, mi ezt minden gond nélkül le tudjuk vezényelni. Több tb-s cégünk is van, és teljesen elégedettek a szolgáltatásunkkal. A célunk, hogy minden cég szabadon fejlődhessen, és ne kelljen azon aggódnia, hogy hány főt foglalkoztat.

 

Kommunikáció minősége

Sokan panaszkodnak arról, hogy a kommunikáció minőségével nem voltak megelégedve az előző cégnél, mivel rideg és barátságtalan volt a légkör, és csak sokára és akkor sem kielégítő választ kaptak a kérdéseikre.

Nálunk egy fiatalos, lendületes, barátságos, megbízható csapat van, ahol biztonságban érzik magukat az ügyfeleink. Közvetlen, személyes kapcsolat van a kapcsolattartókkal, és a mindennapokban is számíthatnak ránk. Olyan érzésük lehet, mint ha mi is ahhoz a céghez tartoznánk, hiszen munkavállalói bére a mi lelkiismeretünk.

 

Ha Ön is szeretne szakértő bérszámfejtés kiszervezést, állunk rendelkezésére.

Munkavállalói bére a mi lelkiismeretünk.

Töltse ki az alábbi űrlapot!

Szakértő bérszámfejtést szeretnék,

Kérem vegyék fel velem a kapcsolatot!

Kapcsolat

H-P: 08:00-16:00
Tel. 06 20 9212565
E-mail: info@ugyvitelport.hu
1161 Budapest, József u. 18.

Szolgáltatások

Bérszámfejtés kiszervezés
TB elszámolás kiszervezés
Tanácsadás

© 2022. Minden jog fenntartva - Ügyvitelport.hu - Adatkezelési nyilatkozat