Mitől lesz vonzó egy cég?

Mitől lesz vonzó egy cég?

Általánosságban elmondható, hogy teljesen szubjektív, hogy ki milyen munkahelyet, vagy céges juttatási csomagot preferál. Van, aki kimondottan nagy és nemzetközi cégnél szeretne elhelyezkedni, hogy aktívan tudja használni az általa beszélt idegen nyelvet, vagy épp az előre lépési lehetőség motiválja. Van aki inkább a kisebb, családiasabb helyeken szeretne elhelyezkedni. Viszont mind a két esetben igaz az, hogy a plusz juttatások vonzóbbá teszik a megpályázni kívánt pozíciót, a munkavállalók körében.

1) Cafeteria

Amikor meghalljuk, hogy cafeteria, általában a Magyarországon legelterjedtebb béren kívüli juttatás ugrik be mindenkinek, ami a SZÉP-Kártya. Ez szinte már az alapszolgáltatások körébe tartozik a cégek kínálatában. Azonban sokan elfeledkeznek, hogy ezen túl is léteznek még ilyen jogcímen adható juttatások, mint például az óvodai, bölcsődei ellátás átvállalása, a céges kerékpár, elektromos kerékpár, kulturális vagy sportszolgáltatásra szóló belépő/bérlet biztosítása a munkavállaló számára.

2) Home Office

Az utóbbi pár évben igen csak felértékelődött és így utat is tört magának az otthon végezhető munka. Természetesen ez nem minden munkakörben lehetséges, de ahol igen, ott a munkavállalók nagy része ragaszkodik hozzá, hogy teljes vagy rész munkaidőben otthonról végezhesse a munkáját. Ezt számos cég engedélyezi is munkavállalói számára, mivel az eltelt idő bizonyította, hogy a munkavállalók otthonról is képesek ugyan olyan hatékonyan ellátni munkájukat és emellett még a rezsin is tudnak spórolni a cégek. Emellett a munkáltatónak lehetősége van a havi minimálbér 10 százalékának megfelelő összeget adómentesen, úgymond rezsitámogatásként kifizetni a munkavállalóinak. Ez 2022-ben 20 ezer forint. Nagyon sok álláskeresőnél döntő ténynek minősül, hogy emiatt teszik le a voksukat az adott cég mellett.

3) Négy napos munkahét

Bár itthon annyira még nem elterjedt, de azét van rá példa, hogy heti öt nap helyett, csupán négy munkanapot kell dolgozniuk a munkavállalóknak. Az eddigi tapasztalatok ugyanis azt mutatják, hogy a 4 napos munkahét alatt hatékonyabbak a dolgozók, mint a hagyományos 5 napos munkahéten. Így koncentráltabban végzik munkájukat a dolgozók és több idejük marad a kikapcsolódásra, pihenésre, barátokra, családra és a hobbijukra. Ezáltal motiváltabbak és boldogabbak is lesznek.

4) Céges autó

Ezen juttatást általában a közép vagy felső vezetők számára biztosítják a cégek. Azonban nem ritka, hogy akár állandó, vagy alkalmi jelleggel már az alacsonyabb beosztású dolgozók számára is megnyílik a lehetőség ezen juttatás kapcsán. Itt minden cég maga dönt, hogy a jelenlegi benzin árak mellett azt is állja-e, vagy sem. Mindenesetre ez is vonzó juttatás tud lenni a munkavállalók szemében.

5) Irodai kényelem

Még ha csak pár napot is járnak be a kollégák az irodába, nem mindegy, hogy azt milyen környezetbe teszik. Fontos szempont a munkavállalók számára, hogy kellemes, barátságos és kényelmes környezetben végezhessék a munkájukat. Így jó ötlet lehet kényelmes székek, nagyobb monitorok, korszerűbb gépek beszerzése. Sok helyen ingyenes a kávé-tea fogyasztás és jól felszerelt konyha könnyíti meg az ott dolgozók életét. Azon cégek, ahol igazán nagy hangsúlyt fektetnek az otthonos környezet kialakítására és a dolgozók kikapcsolódására is figyelnek, ott lehetnek csocsó asztalok, babzsák fotelek, esetleg egy pihenő szoba.

6) Hibátlan bérszámfejtés

És végül, de nem utolsó sorban nagyon fontos, hogy ha már időt, energiát és pénzt nem sajnálva kialakítottunk egy erős juttatási rendszert munkavállalóink számára, azok jól is legyenek elszámolva. Egyrészt a dolgozók is biztonságban fogják magukat érezni, ha nem kell minden hónapban reklamálniuk a rosszul számfejtett bérük miatt és a munkáltató is nyugodtabb lehet, hogy nem kell aggódnia egy esetleges bírság miatt.

Bízza szakértőkre bérszámfejtését!

Bízza ránk!

Munkavállalói bére a mi lelkiismeretünk.

Töltse ki az alábbi űrlapot!

Szakértő bérszámfejtést szeretnék,

Kérem vegyék fel velem a kapcsolatot!

Kapcsolat

H-P: 08:00-16:00
Tel. 06 20 9212565
E-mail: info@ugyvitelport.hu
1161 Budapest, József u. 18.

Szolgáltatások

Bérszámfejtés kiszervezés
TB elszámolás kiszervezés
Tanácsadás

© 2022. Minden jog fenntartva - Ügyvitelport.hu - Adatkezelési nyilatkozat